Қазақстанда қарыз бен несие алудан бас тартудың баламалы тәсілі пайда болды
Курс валют в Актау
на 21/04/2025
 
424.86
428.61
 
514.3
519.05
 
5.83
6.01
Номер редакции: +7 775 350 54 52
Новостной отдел: +7 777 259 44 50
Рекламный отдел: +7 778 399 22 62
reklama@tumba.kz
ПОДАТЬ ОБЪЯВЛЕНИЕ
Понедельник,
21 Апреля, 23:55
Вход |Регистрация
Главное » Тыныс

Қазақстанда қарыз бен несие алудан бас тартудың баламалы тәсілі пайда болды

1 Апреля 2025 (13:32) | 2428 | Автор: Редакция

Енді қазақстандықтар банктен қарыз алу мен микронесиені рәсімдеуді Бірыңғай байланыс орталығы арқылы өз еркімен тыйым сала алады. Бұл үшін 1414 нөміріне қоңырау шалу жеткілікті.

Қарыз алу мүмкіндігін бұғаттау үшін Мобильді азаматтар базасында тіркелген телефон нөмірінен 1414 нөміріне хабарласу қажет. Тіл таңдалғаннан кейін (қазақ немесе орыс тілі), интеллектуалды дауыстық көмекші абоненттен қандай қызмет қажет екенін анықтайды, қызмет алушы өзіне керек қызметті кез-келген нысанда сипаттай алады. Сұранысты дұрыс тану үшін «қарыздардан бас тарту», «несиелер алуға тыйым салу», «несиелерден бас тарту өтінімі», «несиелерді онлайн жабу», «несиелерді бұғаттау өшіру» сияқты сөз тіркестерін қолдану ұсынылады. Әрі қарай, дауыстық көмекші банктік қарыздардан/несиелерден ерікті түрде бас тарту қажеттілігін нақтылауды сұрайды. «Иә» деп оң жауап бергеннен кейін жеке сәйкестендіру нөмірін (ЖСН) енгізіп, телефонға келген SMS-код арқылы өз әрекетін растау қажет.

Осы қадамдарды орындағаннан кейін азаматтың атына несие немесе қарыз рәсімдеу мүмкіндігі болмайды.

Егер болашақта шектеуді алып тастау қажеттілігі туындаса, 1414 нөміріне қайта хабарласу керек. Қызмет тәулік бойы қолжетімді және 1414 нөміріне қоңырау шалу тегін.

   «Азаматтарымыздың өтініші бойынша біз 1414 нөмірі арқылы несиелер мен қарыздардан бас тартудың баламалы сервисін іске қостық. Қазір жүйе тестілеуден өтуде. Қызметті алудың басты шарты - Мобильді азаматтар базасында тіркеудің болуы», – деді «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы Басқарма Төрағасының орынбасары Айбат Ілиясов

Еске сала кетейік, қазіргі таңда Бірыңғай байланыс орталығының дауыстық көмекшісі арқылы азаматтың міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі мәртебесін анықтау, салықтар мен әкімшілік айыппұлдар бойынша қарыздың бар-жоғы жөнінде мәліметті алу, соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтаманы рәсімдеу, тұрғылықты жері бойынша тіркеу туралы ақпарат алу және басқа да қызметтер көрсетіледі.

Айта кетейік, бұған дейін несиеден бас тарту тек электронды үкімет порталы немесе eGovMobile мобильді қосымшасы арқылы жүзеге асырылатын.

An alternative way to refuse loans and credits appeared in Kazakhstan

  Now, citizens of Kazakhstan can voluntarily ban bank loans and micro-loans through a Single Contact Center. To do this, just call the short number 1414.

To block the issuance of borrowed funds, dial the number 1414 from a mobile device registered in the database of mobile citizens. After selecting the language of communication (Kazakh, Russian), the intelligent voice robot will specify which service the subscriber has requested, and a description of the service can be made in any form. For more accurate recognition of the request, it is recommended to use the following phrases when applying: "loan waiver", "loans ban", "loans refusal application", "loans online closure", "loans blocking shutdown" and other similar formulations. Next, the voice assistant will ask you to clarify whether it is necessary to establish a voluntary waiver of bank loans. After answering "yes" in the affirmative, you will need to enter your IIN and confirm your actions by entering an SMS code that will be sent to the same number.

Aftercompletingthesesteps, it will beimpossible to apply for loansandcredits in theapplicant´s name.

 If you need to remove the restrictionin the future, you canalsodothis by calling1414. The service is available24/7.Calls to thenumber1414 are free of charge.

   "At the request of our citizens, we have implemented an alternative service for 1,414 loan cancellations. The system is currently being tested. The main condition for receiving the service is to be registered in the Database of Mobile Citizens," said Aybat Ilyasov, Deputy Chairman of the Board of the Government for Citizens State Corporation.

Let us remind you that currently the voiceassistant of the UnifiedContactCenterprovidesservicessuchasinformingabout the statusin the CSHIsystem,receivinginformationabout the absence/presenceoftaxarrearsandadministrativefines,obtaining a certificateof the presence/absence of a criminal record,informationaboutregistrationat the place of residenceandotherservices.

By the way, previously it was possible to ban loans only through the e-government portal and the eGovMobile mobile application.

 

Подписывайтесь на наш Telegram канал -
будьте в курсе всех новостей
Присылайте свои новости на WhatsApp
+7 777 259 44 50
Нашли ошибку? Выделите и нажмите Ctrl+Enter
КОММЕНТАРИИ:
нет комментариев
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.
Зарегистрируйтесь или войдите в систему
загрузка...