Маңғыстау облыстық тұтынушылардың құқықтарын қорғау қоғамы сауалнама жүргізеді
Курс валют в Актау
на 15/11/2024
 
424.86
428.61
 
514.3
519.05
 
5.83
6.01
Номер редакции: +7 775 350 54 52
Новостной отдел: +7 777 259 44 50
Рекламный отдел: +7 778 399 22 62
reklama@tumba.kz
ПОДАТЬ ОБЪЯВЛЕНИЕ
Пятница,
15 Ноября, 19:21
Вход |Регистрация
Главное » Тыныс

Маңғыстау облыстық тұтынушылардың құқықтарын қорғау қоғамы сауалнама жүргізеді

3 Октября 2023 (12:19) | 2361 | Автор: Редакция

«Маңғыстау облысының сауда және кәсіпкерлік басқармасы» ММ тапсырысы бойынша «Маңғыстау облыстық тұтынушылардың құқықтарын қорғау қоғамы» Қоғамдық бірлестігі «Тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін бұзудың алдын алу» тақырыбы бойынша КЕАҚ «АБҚО» грантын жүзеге асырады

                                

 

Маңғыстау облысының тұрғындарын, кәсіпкерлерді сауалнамаға қатысуға шақыра отырып, бизнес тарапынан құқық бұзушылықтардың алдын алу арқылы тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы тұтынушылар мен бизнес субъектілерінің білімін арттыруға өз әлеуметтік үлесіңізді қосуды сұраймыз!

 

  1.  17-22   23-27  28-32  33-45   46-58    59 жас және одан жоғары

 

  1.               Ер.      Әйел.

 

а) Балалар (сонымен қатар мүмкіндігі шектеулі)                      е) Егде жастағы адамдар (50+)

б)Жастар                                                                                      и)ҮЕҚ өкілдері

в) Мемлекеттік қызметші                                                            к) Бизнес секторының өкілдері

г) Бюджеттік ұйым қызметкері                                                   л) Өзге санаттар

д) Мүмкіндігі шектеулі тұлғалар

 

  1. тұтынушылардың құқықтарын қорғайды?

а) ҚР Азаматтық Кодексі

б) Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)

в) ҚР Кәсіпкерлік Кодексі

г) «Сауда қызметін реттеу туралы» ҚР Заңы

д) «Табиғи монополиялар туралы»ҚР Заңы

е) «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» ҚР Заңы

и) «Техникалық реттеу туралы» ҚР Заңы

к) «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»"ҚР Заңы

л) Барлық аталған кодекстер мен заңдар, орталық органдардың НҚА тұтынушылардың құқықтарын қорғауда қолданылуы мүмкін.

 

а) өзіне, отбасына тауар сатып алуға және сатып алуға ниет білдірген жеке тұлға

б) Бизнес өкілі болып табылмайтын басқа жеке тұлғадан сатып алатын адам,

в) Өз машинасын, пәтерін, гаражын жөндеу, терезелерді орнату және т. б. үшін бизнес өкілін жалдайтын адам

 г) Өз машинасын, пәтерін, гаражын жөндеу, терезелерді орнату және т. б. үшін басқа тұлғаны жалдайтын адам

 

 а) Сатушыға тауарды қайтаратыны туралы ескерту.

 б) Шағым кітабын талап ету

в) Шарттың тиісінше орындалмағаны туралы ақылға қонымды мерзімде тауардың сипаты мен мақсатына қарай сатушыны хабардар ету.

 г) Қала әкіміне шағым жазу

 

 а) Тұтынушының талаптарымен толық келіспеу.

 б) Тұтынушыға қайда жүгінсең, онда жүгін деуі.

в) Тұтынушының талаптарын қанағаттандырудан толық немесе ішінара бас тарту, егер уақтылы хабарламау тұтынушы талабын қанағаттандыру мүмкін еместігіне әкеліп соқса немесе шарт талаптарының бұзылғаны туралы уақтылы хабарлаумен салыстырғанда сатушыға пропорционалды емес шығындарға әкеліп соқса,

г) Оны Маңғыстау облысының сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне жолдасын.

а) Иә, таныс.

б) Бұл туралы ештеңе білмеймін.

в) Ішінара таныс

г) Менің құқықтарым бұзылған жоқ

 

 а) Мен сатушыға қоңырау шалып, егер мұндай тауар болса, оны басқасына айырбастау үшін тауарды қабылдауын сұраймын, егер ол жоқ болса, ақшаны қайтаруды сұраймын.

б) Мен жазбаша шағым жазамын және тауарды басқасына айырбастау үшін қабылдауды талап етемін, егер ондай тауар жоқ болса , ақшаны қайтаруды сұраймын.

 в)Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі қоғамдық бірлестікке шағым жазамын.

 г) Мен осы сатушыдан тауар сатып алмаңыз деп  әлеуметтік желіде жазамын.

 

а) Кепілдік мерзімі ішінде

б) Жарамдылық мерзімінде

в) 14 күн ішінде

г) Қызмет ету мерзімінде

 

          Мен талап етемін:

а) Сатып алу бағасының пропорционалды төмендеуін;

б) Тауардың кемшіліктерін өтеусіз жоюды;

 в) Тауардың кемшіліктерін жоюға арналған өз шығыстарымды өтеуді;

г) Ұқсас маркалы тауарға ауыстыру (модель, Артикул);

д) Сатып алу бағасын тиісті қайта есептеумен басқа маркадағы (модельдегі, артикулдағы) сол тауарға ауыстыруды;

е) шартты бұзу және тауар үшін төленген ақша сомасын қайтару.

 и) мен сатушыға шағым жазу арқылы аталған талаптардың біреуін ғана талап етемін.

 

а) Егер тауарға жарамдылық мерзімі белгіленген болса, тауардың жарамдылық мерзімі ішінде;

 б) Егер тауарға кепілдік мерзімі белгіленген болса, кепілдік мерзімі ішінде;

в) Егер тауарды тұтынушыға берген күннен бастап екі жыл шегінде Қазақстан Республикасының заңнамасында немесе шартта белгіленген ұзақ мерзімдер болмаса,

 г) Барлық үш жағдайда.

 

а) Иә, бәрін

 б) жоқ бәрін емес.

в) «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 30-бабында көзделген тауарлардың тізбесін қоспағанда

г) «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 30-бабында көзделген тауарлардың тізбесін және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы саласындағы субъектілердің көтерме және бөлшек саудада өткізуіне рұқсат етілген дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарға жатпайтын тауарлардың тізбесін қоспағанда (ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің 2022 жылғы 25.11. № ҚР ДСМ бұйрығы).

а) Иә мүмкін.

б) Мен білмеймін

в) Бұл «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңның 8-1-бабына сәйкес тұтынушының құқықтарын бұзатын шарт болып саналады 

г) Мен мұндай шарты бар Шартты кездестірмедім.

а) Жоқ, мүмкін емес.

 б) Міндеттеуі мүмкін, олар әрқашан осылай жасайды.

в) Мен білмеймін

г) Бұл «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»Заңның 8-1-бабына сәйкес тұтынушының құқықтарын бұзатын шарт болып саналады

 

  1. ?

а) Тауар (дайындаушы, орындаушы), сондай-ақ сатушы (орындаушы, дайындаушы).туралы қазақ және орыс тілдерінде ақпарат беруге 

б) Ақпарат беруден бас тартуға.

в) Тұтынушыны ақпарат алу үшін интернетке жіберуге;

 г) Ақпаратты тек қазақ тілінде беруге.

 

 а) Жоқ, өйткені сатушы өнімді шығармайды.

б) Орындаушы өз жұмысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге міндетті.

в) Өндіруші тауар жасап, сатты және ол үшін енді жауап бермейді.

 г) Иә, сатушы (орындаушы, дайындаушы) тауардың (жұмыстың, қызметтердің) қауіпсіздігін қамтамасыз етуге міндетті.

 

а) Тұтынушыны оқыту сатушының (дайындаушының) міндетіне кірмейді.

б) Тұтынушы мұндай ақпаратты интернеттен таба алады.

в) Иә, сатушы (дайындаушы) 14 күн ішінде айырбастауға немесе қайтаруға жатпайтын тиісті сападағы азық-түлік емес тауар туралы уақтылы хабарлауға міндетті.

г) Мен білмеймін.

 

а) Жоқ, міндетті емес

 б) Білмеймін

в) Тауардың сапасын дайындаушы қамтамасыз етуге міндетті

г) Иә, сатушы (дайындаушы, орындаушы) тауардың (жұмыстың, қызметтің) сапасына жауап беруге міндетті белгіленген кепілдік мерзімі, сақтау мерзімі немесе жарамдылық мерзімі ішінде.

 

а) Жоқ, міндетті емес.

 б) Осы субъектілердің қалауы бойынша

 в) Білмеймін.

г) Иә, міндетті

 

а) Жоқ

б) Иә, бар

 в) Тек өз шығындарын өтеу үшін.

 г) Білмеймін.

 

 22.Өндіруші, орындаушы тауардың жарамдылық мерзімін, сақтау мерзімін және қызмет ету мерзімін белгілеуге міндетті ме?

а) Иә, міндетті

 б) Білмеймін

 в) Міндетті емес

 г) Осы субъектілердің қалауы бойынша

 

 а) Міндетті емес

 б) Бұл дербес деректер, тек оның келісімімен.

 в) Білмеймін

 г) Иә, міндетті.

 

а) Білмеймін

б) Заңда жауапкершілік көзделмеген

 в) Уәкілетті мемлекеттік органның ескертуі

 г) Тұтынушының талабын орындамауға жол берген сатушы (дайындаушы), егер шартта, Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, талап қойылған күннен бастап талаптарды қанағаттандырған күнге дейін мерзімі өткен әрбір күн үшін тұтынушыға тауар құнының кемінде бір пайызы мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) төлейді.

 

 а) Білмеймін

б) Жауапкершілік қарастырылмаған

в) Тұтынушы өз тәуекелімен қызметке немесе жұмысқа тапсырыс берді

г) Егер шартта, Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, орындаушы тұтынушыға мерзімі өткен әрбір күн үшін жұмыс (қызмет) құнының бір пайызы мөлшерінде тұрақсыздық айыбын төлеуге міндетті.

 

а) Міндетті

б) Міндетті емес.

в) Егер тұтынушы немесе орындаушы талап етсе, сметаны жасау міндетті.

г) Білмеймін.

 

 а) Сатушыға, орындаушыға, өндірушіге ренжу

 б) Тауар, жұмыс, қызмет үшін келісімшарт жасасқан немесе ақша төлеген адамға жазбаша талап қою.

в) Көршісіне, таныстарына шағымдану

г) Маңғыстау облысының сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне жүгіну.

 

 а) Бір ай ішінде

б) Алынған күннен бастап 10 күнтізбелік күн ішінде

в) Білмеймін

 г) Қалаған кезде қарастырады.

 

  1. орындаушыға шағымдана отырып, тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі мемлекеттік органға жүгіне ала ма?

 а) Білмеймін.

б) Иә, тұтынушы тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі мемлекеттік органға жүгінуге құқылы, егер ҚР заңдарында өзгеше мерзім белгіленбесе, сатушыға (дайындаушыға, орындаушыға) жүгінген сәттен бастап екі айдан кешіктірмей шағыммен.

 в) Тұтынушыға көмек алу үшін заңгерге жүгінген дұрыс.

г) Иә, мүмкін.

 

а) Тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері, олардың қауымдастықтары (одақтары);

б) «Адвокаттық қызмет және заңгерлік көмек туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес заң консультанттары палатасының мүшелері болып табылатын заң консультанттары, адвокаттар.

в) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де тұлғалар

 г) Аталған барлық субъектілер.

 

Сауалнамаға қатысқаныңыз үшін рахмет!

Сауалнама нәтижелері бойынша талдамалық құжат тұтынушылардың құқықтарын бұзудың алдын алу және кәсіпкерлер мен тұтынушылардың құқықтық мәдениетін арттыру жөніндегі жұмысты одан әрі жоспарлау үшін жобаның тапсырыс берушісіне берілетін болады.

 

Подписывайтесь на наш Telegram канал -
будьте в курсе всех новостей
Присылайте свои новости на WhatsApp
+7 777 259 44 50
Нашли ошибку? Выделите и нажмите Ctrl+Enter
КОММЕНТАРИИ:
нет комментариев
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.
Зарегистрируйтесь или войдите в систему