Шетелдік БАҚ Қазақстандағы мемлекеттік қызмет көрсетудің тәжірибесімен танысты
6 Октября 2025 (12:43) | 922
|
Автор: Редакция

Digital Bridge 2025 халықаралық IT-форумы аясында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы алыс-жақын шетелдік журналистер үшін пресс-тур ұйымдастырды. Астаналық халыққа қызмет көрсету орталығында қонақтар мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы Қазақстан тәжірибесін зерттеп, енгізіліп жатқан цифрлық шешімдерді бағалады.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында қонақтарға қызмет көрсету бөлімінің жұмысы туралы жан-жақты ақпарат беріліп, қызмет көрсетуде қолданылып жатқан заманауи шешімдер таныстырылды.
Журналистерге «ЦОН» мобильді қосымшасы және «бір терезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызмет көрсету процестері көрсетілді. Осылайша, шетелдік қонақтар жоғары деңгейдегі автоматтандыруды, интерфейстердің ыңғайлылығын және қызметтерді алу жылдамдығын атап өтті.
«Қазір мемлекеттік қызметтердің 90%-дан астамы электронды түрде көрсетіледі. Бұл – еліміздің цифрлық трансформациядағы маңызды жетістігі. Ол қабылданған шаралардың тиімділігін дәлелдеп, Қазақстандағы цифрландырудың тұрақты дамуын көрсетеді. Біз алдағы уақытта да жаңа технологияларды енгізіп, қызмет көрсету үдерістерін жетілдіре береміз. Негізгі мақсатымыз – халыққа заманауи талаптарға толық сай қызмет ұсыну», – деп атап өтті Арман Кенжеғалиев, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының Басқарма Төрағасы.
Сонымен қатар, мобильді қосымшаның бейнеқоңырау арқылы кеңес алу, әлеуметтік төлемдерді есептеуге арналған онлайн-калькулятор, автокөлік тарихын тексеру және көлікті сатып алу-сату шартын тікелей смартфоннан рәсімдеу сияқты инновациялық сервистері ерекше қызығушылық тудырды.
Қонақтар құжаттандыру терминалдарына да назар аударды. Олардың көмегімен азаматтар бірнеше минут ішінде паспорт немесе жеке куәлікке өтініш бере алады.
Делегацияға компьютерлермен жабдықталған өзіне-өзі қызмет көрсету аймағы да таныстырылды. Мұнда арнайы құрылғысы жоқ азаматтар мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің қатысуынсыз қызметтерді электронды форматта рәсімдей алады.
Сапарды қорытындылай келе, шетелдік БАҚ өкілдері қызмет көрсету орталығының жұмысын жоғары бағалап, Қазақстан тәжірибесі мемлекеттік қызметтерді цифрландыру саласында басқа елдерге үлгі бола алатынын атап өтті.
Айта кетейік, пресс-тур Digital Bridge 2025 халықаралық технологиялық форумы аясында өтті. Оған Оңтүстік Корея, Таиланд, Қытай, Малайзия, Армения, Әзірбайжан, Өзбекстан және Беларусь елдерінің журналистері қатысты.
Иностранные СМИ ознакомились с опытом оказания государственных услуг в Казахстане
В рамках международного IT-форума Digital Bridge 2025 Государственная корпорация «Правительство для граждан» организовала пресс-тур для журналистов из ближнего и дальнего зарубежья. В Центре обслуживания населения в Астане гости изучили опыт Казахстана в сфере предоставления государственных услуг и оценили внедряемые цифровые решения.
В Государственной корпорации «Правительство для граждан» подробно рассказали гостям о работе отдела обслуживания и представили современные решения, внедряемые для удобства граждан.
Журналистам продемонстрировали мобильное приложение «ЦОН» и процессы оказания госуслуг по принципу «одного окна». Зарубежные гости отметили высокий уровень автоматизации, удобство интерфейсов и скорость получения услуг.
«Сегодня свыше 90% государственных услуг доступны в электронном формате. Это значимый результат цифровой трансформации, подтверждающий эффективность предпринимаемых шагов и устойчивое развитие цифровизации в Казахстане. Мы и дальше будем внедрять инновационные решения и улучшать процессы, чтобы услуги соответствовали современным требованиям и ожиданиям граждан», - подчеркнул Арман Кенжегалиев, Председатель Правления Госкорпорации «Правительство для граждан».
Не меньший интерес вызвали инновационные сервисы мобильного приложения: видеозвонки для получения консультаций, онлайн-калькулятор социальных выплат, проверка истории автомобиля и оформление договора купли-продажи транспорта прямо со смартфона.
Особое внимание привлекли терминалы документирования, с помощью которых граждане могут за несколько минут оформить заявку на паспорт или удостоверение личности.
Также делегации представили зону самообслуживания, оснащенную компьютерами с доступом в интернет. Здесь граждане, не имеющие специального оборудования, могут самостоятельно получить услуги в электронном формате без участия сотрудников Госкорпорации.
По итогам визита зарубежные СМИ высоко оценили организацию работы ЦОН и подчеркнули, что опыт Казахстана может стать примером для других стран в области цифровизации государственных услуг.
Отметим, что пресс-тур прошел в рамках освещения международного технологического форума Digital Bridge 2025, участие в котором приняли журналисты из Южной Кореи, Таиланда, Китая, Малайзии, Армении, Азербайджана, Узбекистана и Беларуси.
будьте в курсе всех новостей Присылайте свои новости на WhatsApp
+7 777 259 44 50
Зарегистрируйтесь или войдите в систему

Рекламный отдел: +7 778 399 22 62
reklama@tumba.kz



